Friday, September 19, 2014

Powerbank Pineng ORIGINAL 20 RIBU Mah

Spesifikasi produk.

¤ Model PN999.
¤ 20,000 Mah
¤ Berat lebih kurang 600 gram. (bateri besar mestilah berat)
¤ Putih, Silver, Gold.
¤ 100% ORIGINAL (pada kotaknya ada sticker emas yang boleh digores, dalamnya ada serial number yang boleh diperiksa dalam laman web PINENG untuk mengesahkan ianya ORIGINAL dari kilang Pineng).
¤ Warranty SETAHUN (simpan kotaknya sebagai Warranty).
¤ Harga rasmi dari laman web Pineng Malaysia RM125.
¤ Harga saya survey di kedai-kedai gajet: RM109- RM140.

Harga?

¤Harga saya RM90 SAHAJA. (tidak termasuk pos)
¤RM10 harga pos untuk semenanjung.
¤Total RM100.
¤Tiada penghantaran ke Sabah Sarawak kerana bateri adalah BARANG LARANGAN untuk memasuki pesawat. (Bahan mudah meletup). Kepada pelanggan Sabah Sarawak, anda boleh poskan ke alamat rakan/saudara anda di semenanjung jika mahu.

Cara membeli:

PM mesej di FB Hamka Keretamayat, lepas tu bagi bukti bayaran, alamat dan no phone, juga warna powerbank.

Lepas tu habiskan bateri smartphone dan tunggu powerbank sampai di hadapan rumah anda 1-3 hari bekerja (tidak termasuk cuti umum).

Kenapa membeli dengan saya?

¤Saya jual barang original dan money back guarantee sekiranya barang tidak original.
¤Powerbank ini bukan powerbank murahan yang dijual longgok secara murah kerana itu barang cetak rompak yang akan merosakkan handphone anda.
¤Saya tidak menggunakan akaun fb palsu dan saya dikenali ramai sebagai seorang manusia asli di dunia luar, bukan robot atau auto reply atau hackers atau scammers.
¤Saya juga menentang keras para pemakan duit haram dan penipu bisnes online yang berlambak-lambak di internet sekarang ni dan berusaha untuk wujudkan suasana niaga online yang dipercayai, sihat sejahtera, servis terbaik seperti di negara luar seperti Eropah, Korea, Jepun dan lain-lain yang mana rakyat mereka sangat gemar bershopping secara online.

Note: Bagi yang tak mahu powerbank 20 ribu Mah power, saya juga ada powerbank Pineng 10 ribu Mah model PN968 (pilihan warna oren atau kelabu) dan PN913 (hitam sahaja).Harga RM75 termasuk pos.

No comments:

Post a Comment