Friday, September 19, 2014

Borang Beli Buku

(Untuk memudahkan kami jejak dan siasat jika barang yang di order tidak sampai)



Permata Yang Hilang Kini Dijumpai-RM25 (tidak termasuk pos)

Kamar Sutera- Kisah Laki Bini-RM25 (tidak termasuk pos)


Pernah dijadikan Hantaran Kahwin-Kiriman Pembaca
Buku ini Pernah melawat Robot Gundam di jepun-Kiriman Tuan Gambar

Pernah juga pergi ke tanah arab
Pernah di jadikan Hantaran pertunangan-Kiriman pembaca


 
Ps: Tengok atas lepas klik Submit. Jika ada masalah barang tak sampai, boleh isi ruang komen, pastikan ada email untuk aku hubungi, selepas 14 hari tiada komplen dari anda, maka urusniaga selesai, saya jual buku dengan harga yang tersebut itu.

12 comments:

  1. salam,
    sy dah buat pembayaran 2 hari lepas.\
    xde respon pon dari kereta mayat.

    bile sy bleh dapat buku sy??

    ReplyDelete
  2. saya ayuni JKKP KEDAH
    baru masukkan duit rm30 jam 01.04 pm 26/4/2015
    maaf sangat sangat lambatttt!!!

    ReplyDelete
  3. Saya sdah slsaikan pmbayaran dan submit borang selasa lepas (01/12/15). Smpai skrg xda respon dr pihak Woha Ent. Hmmmm... Saya sbgai customer rasa agak terkilan.. :(

    ReplyDelete
  4. Unknown, boleh tahu nama dalam borang?

    ReplyDelete
  5. assalamulaikum,klb tu apa sebenarnya?

    ReplyDelete
  6. Boss kalau nak cod KL x de ke boss...Untuk dapatkan buku direct... Berminat sangat2...

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum.. saya ada buat pembayaran 1 april 2016 atas nama nur 'iffah binti razali.. please recheck.. tq..

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Nur iffah, mohon email saya, tak boleh bagi tracking no di sini, takut ada penyamaran. mohon email saya segara. buku dah sampai di terengganu

    ReplyDelete