Tuesday, October 28, 2014

Johor Mu tunggu Aku datang

Aku pernah buat seisi bertemu peminat secara tidak rasmi, iaitu ‘melencong’ dan jual buku secara terus kepada pembaca siap tanda tangan,aku pernah buat di Terengganu, Melaka, Johor, KL, Lengkawi, Penang, Shah Alam, Camaron Higland, dan Negeri Sembilan.

Tempat lain tu bukan aku tak pergi, tapi pergi sambil tak bawak buku lah tu, atau aku perasan sibuk tak sempat nak jumpa orang.

Kali ni aku akan ke Johor selama 3 hari, dari 31 Oct hingga 3 Nov, lokasi aku adalah sekitar, UTM, Gelang Patah, Legoland, dan Pulau Spring.

Kepada mereka yang rasa ‘dah tiba masanya’ nak beli buku terus dari aku, boleh PM atau email no phone, nama korang, dan tajuk buku. Jika masih ada stok buku kat tangan pada waktu lapang di tarikh berkenaan, maka aku sendiri akan call korang untuk kita jumpa, Insya-Allah.

Mengambil gambar aku adalah dilarang, so macam mana nak kenal aku, carilah jejaka gemok, dahi jendol, gigi jongang, banyak parut jerawat dan perut buncit. Woha!


Johor, Mu tunggu keretamayat datang! 

No comments:

Post a Comment